Get Adobe Flash player

Πολιτιστικά



«Στην άκρη του κόσμου πάνω σ’ ένα δίχτυ. Ανοίξαμε τα «φύλλα» της καρδιά μας, «μετρήστε» τα»

   Έτσι ονομάσαμε την προσπάθειά μας να στήσουμε ένα ιστότοπο, στον οποίο θα προσπαθήσουμε να χωρέσουμε τον τόπο μας τους προβληματισμούς μας, τη δράση μας, τη ζωή μας. Συγχωρέστε μας τα λάθη, μικροί είμαστε ακόμη, θα μάθουμε. Ελάτε να ταξιδέψουμε, λοιπόν μέχρι την άκρη του κόσμου, μέχρι εκεί που φτάνει το "δίχτυ" του διαδικτύου, ας είναι αυτό το καράβι μας κι ας ανοίξουμε πανιά, όπως ανοίξαμε τα φύλλα της καρδιά μας. Μετρήστε τα στον φυλλομετρητή σας και φύγαμε...


Στόχος μας
• Να ενισχυθεί η θετική μάθηση.
• Να αποκτήσουν οι μαθητές χρήσιμες γνώσεις.
• Να συνειδητοποιήσουν τα θετικά της ομαδικής δουλειάς και συνεργασίας, να κοινωνικοποιηθούν και να αναπτύξουν πνεύμα συνεργασίας.
• Να αναπτύξουν τις δεξιότητές τους, τις δημιουργικές και πνευματικές δυνατότητές τους, να αποκτήσουν εμπειρίες και να διευρύνουν το πεδίο ενδιαφερόντων τους.
• Να γνωρίσουν τον κόσμο των νέων τεχνολογιών και να μάθουν να τον χρησιμοποιούν για θετικούς σκοπούς τόσο για τους για ίδιους, όσο και για τους συνανθρώπους τους.
•  Να προβάλουν το σχολείο και τις δραστηριότητές τους.
• Να ευαισθητοποιηθούν οι μαθητές απέναντι στα προβλήματα της περιοχής.
• Να κάνουν γνωστές τις σκέψεις τους και τους προβληματισμού τους.
• Να δώσουν ιδέες σε άλλους ανθρώπους.
• Να ευαισθητοποιηθούν και να ευαισθητοποιήσουν.
• Να αξιοποιήσουν τον ελεύθερο χρόνο τους δημιουργικά.
• Να συμμετέχουν ενεργά στη διαδικασία λήψης αποφάσεων και πρωτοβουλιών.


Η μέδοδος που ακολουθήσαμε ήταν:
α. Χωρισμός των μαθητών σε ομάδες και υποομάδες με βάση τα επιμέρους θέματα. Κατανομή εργασιών, οργάνωση και προγραμματισμός των δραστηριοτήτων της ομάδας.
β. Συγκέντρωση υλικού (κείμενα, σκίτσα, φωτογραφίες. συνεντεύξεις, πληροφορίες κ.λ.π.)
γ. Αξιολόγηση και επιλογή του υλικού που θα δημοσιευθεί (συνεργασία ομάδας σύνταξης και καθηγητών). Τελική επεξεργασία, συγγραφή κειμένων, δακτυλογράφηση, σύνθεση – Δημιουργία ιστότοπου, δημοσίευση στο διαδίκτυο.
δ. Αξιολόγηση του προγράμματος τόσο από τους μαθητές που έλαβαν μέρος στην υλοποίησή του, και τα άλλα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας του σχολείου μας, όσο και από κατοίκους της περιοχής που επισκέφτηκαν τον ιστότοπό μας.


Οι μαθητές που πήραν μέρος ήταν:

Αδαμόπουλος Κων/νος

Αλπέντζος Θωμάς

Βασιλείου Κων/να

Γαλαζούλα Γεωργία

Γιαραζής Ιωάννης

Γκρέκας Αναστάσιος του Νικολάου

Γουργολίτσα Αικατερίνη

Δανιά Μαρία

Ευαγγελόπουλος Χρήστος

Ευθυμίου Κων/νος

Ζαλοκώστα Ειρήνη

Ζολώτας Ιωάννης

Θεοδωρόπουλος Αθανάσιος

Θεοδωροπούλου Βασιλική

Καμαρέτσου Ελευθερία

Κατσούλα Γεωργία - Ειρήνη

Κουζέλης Δημήτριος

Κουρτέλης Βάιος

Κουτρούλια Αλεξάνδρα

Λιάτσου Ευαγγελία

Λιβαθινού Ιωάννα

Λιβαθινού Λαμπρινή

Σαλάππα Ελένη

Σκαρναβή Γεωργία

Σκαρναβή Λευκοθέα

Τζαμίχα Αικατερίνη

Χαλιμούρδα Λαμπρινή



Υπευθυνοι για την υλοποίηση του προγράμματος ήταν οι εκπαιδευτικοί Σκιαδά Καλλιόπη και Λύτρας Αριστείδης.